
امروز یه اتفاق خیلی جالب افتاد! از بین کاغذای توی کشوی میزم یه شماره بدون اسم پیدا کردم, هرچی فکر کردم یادم نیومد شماره ی کیه!از اونجایی که احتمال دادم یه شماره ی کاری و احیانا مهم باشه باهاش تماس گرفتم ولی قطع شدصاحب خط به شماره ی روی گوشیش زنگ زدجالب اینجاس که نه من صدای تورو شناختم نه تو صدای منو!البته من بعد از دوتا جمله شناختم ولی تو... خوب این یه نشونه ی خیلی خوبهاین یعنی همدیگه رو فراموش کردیمیعنی یه زندگی جدیدیعنی آرامشیعنی...خیلی خوبه...
ادامه مطلب