احساس کردم اگر اوضاع همینطور بماند دق میکنم...
اوضاع همانطور ماندو دق نکردم!
همه ما اینگونه ایم. لحظه های گندی داریم تا مرز سکته پیش می رویم!
اما می گذرد.
هیچ وقت حرف سربازی که بدون پاهایش از جنگ برگشت را فراموش نمیکنم:فوتبالیست خوبی بودم! اولش هرشب برای پاهایم گریه می کردم. تا فهمیدم خدا دوست دارد شطرنج باز خوبی باشم. حاصل سکوت...
ما را در سایت حاصل سکوت دنبال میکنید
برچسب: حمید,هستم, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:09